ZetaTalk: Air France 447
napisane Czerwiec 3, 2009 ../index/zeta514.htm


Samolot linii lotniczej nie wlecial w huragan, bo zadnego nie raportowano, jakkolwiek uskok wiatru moze nastapic niespodziewanie. Uskok wiatru na duzej wysokosci raczej nie spowodowalby, ze samolot uderzy w ziemie lub w wode, podobnie uskok wiatru nie odrywa skrzydla lub silnika. Samoloty linii doswiadczaja uderzenia piorunami i maja zabezpieczenia przeciwko nim, wiec przez kilka dekad/kilkadziesiat lat nie bylo wypadku lotniczego spowodowanego wylacznie przez uderzenie pioruna. Co wiec spowodowalo strate samolotu Air France nad Atlantykiem? Sekwencja wydarzen jest jasna/przejrzysta/oczywista. Pilot zglosil turbulencje. Potem 15 minut pozniej automatyczna wiadomosc z komputera pokladowego samolotu zglosila, ze wiele systemow elektrycznych zawiodlo. Nastepnie, nie otrzymano wiecej wiadomosci, wiec piloci byli albo zbyt zajeci albo nie mogli nadac. Z pozoru, ogromna usterka systemow elektrycznych spowodowala, ze samolot runal w dol, i zablokowala ostatnia wiadomosc od pilota odnosnie ich przyblizonej lokalizacji. Co moglo spowodowac taka usterke? Ostrzegalismy wielokrotnie, ze zaklocenia elektromagnetyczne moga byc doswiadczane gdy naladowany ogon Planety X zwrocil sie w kierunku Ziemi. Jest rosnacy dowod na to, ostatni niepodwazalny fragment dowodu to podmuch w strone Ziemskiej magnetosfery. Numer czastek subatomowych w spektrum elektromagnetycznym, jak zesmy zaznaczyli, jest ponad to co ludzkosc sobie wyobraza na ten temat. Kiedy usterka nastepuje na ziemi, nastepuje przerwa w dostawie pradu. Gasna swiatla ale nic nie uderza w ziemie. Kiedy ogromna usterka, jakkolwiek tymczasowa, przydarza sie na samolocie znaczenie ma czas dla tych uwiklanych w sytuacje bo samolot jest tymczasowo poza kontrola, i w turbulentnej pogodzie moze to okazac sie katastrofalne. Czy taka usterka zdarzy sie ponownie? Podkreslali/akcentowali zesmy, wielokrotnie, ze czlowiek moze oczekiwac problemow ze swoimi satelitami i sieciami elektrycznymi z powodu naladowanego ogona Planety X snujacego sie coraz bardziej w strone Ziemi. Air France 447 wlecial/uderzyl w potrojny szok/wstrzas/traume, jednak w czasie tego wlecenia/uderzenia, bylo to w burzy(magnetycznej) i bylo to nad Szczelina Atlantyku, ktora jak zesmy oznajmili jest Powierzchniowym Magnesem, odpowiedzialnym za podwojne-w-ciagu-dnia globalne drzenia/wzdrygniecia ktore pojawiaja sie na Ciaglych/Zwych Sejsmografach.